Everything


   
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 13480
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

جملات زیبا
عاشقانه مسعود و مهشید
عکس
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Everything و آدرس k1n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» پست ثابت

دوستان به فیسبوک من هم سر بزنید

www. facebook.com/keyvan.naderi.908



نويسنده : کیوان | تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1398برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» ریزش بی سابقه ی کاربران فیس بوک در شش ماه اخیر


facebook-front_1796837b-300x187بر اساس یک بررسی مستقل، میلیون‌ها نفر از کاربران فعال فیس‌بوک در دهها کشور جهان در شش ماه اخیر این شبکه اجتماعی را ترک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام  و به نقل از فارس، یافته های موسسه تحلیلی سوشیال بیکرز نشان می دهد روند ریزش کاربران فیس بوک به خصوص در ماه های اخیر شدت بیشتری گرفته است.

در شش ماه گذشته میلادی بیش از ۵ درصد کاربران آمریکایی فیس بوک با آن خداحافظی کرده اند که این به معنای کاهش ۸٫۶ میلیون نفری کاربران این سایت است. در عین حال ۶٫۵ درصد از کاربران انگلیسی فیس بوک هم حساب های کاربری خود در آن را بسته اند.

علاوه بر این ۴ درصد از کاربران کانادایی فیس بوک نیز این سایت را ترک کرده اند. مهم ترین میزان کاهش تعداد کاربران فیس بوک مربوط به ژاپن بوده است. ۲۰ درصد از کاربران ژاپنی فیس بوک آن را ترک کرده اند. این رقم در مورد نیجریه و آفریقای جنوبی هم به ترتیب ۲۶ و ۱۹ درصد بوده است.

نزدیک به ۴ درصد از کاهش کاربران فیس بوک در آمریکا و ۵ درصد از کاهش کاربران آن در انگلیس در یک ماه اخیر روی داده است. این روند در مورد کشورهای آلمان و فرانسه هم صادق است.

کارشناسان می گویند بی توجهی مدیران فیس بوک به حریم شخصی کاربران و تجارت آنها با این اطلاعات برای کسب درآمد بیشتر از جمله عوامل اصلی این مساله است. همچنین ممکن است کاربران به استفاده از شبکه های اجتماعی جدیدتر و به روزتری مانند LinkedIn  یا  Instagram تمایل پیدا کرده باشند. اشباع فیس بوک در بسیاری از کشورها هم از جمله عوامل این مساله دانسته می شود.



نويسنده : کیوان | تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» راز زشت فیسبوک

 به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاری رویترز، فیس‌بوک یک راز کوچک زشت دارد که از افشای آن امتناع می‌کند و این راز مربوط می‌شود به حضور کودکان در این شبکه اجتماعی.

اگرچه آمار رسمی در این خصوص وجود ندارد، اما برآورد شده‌ است که حدود پنج میلیون و ۶۰۰ هزار کودک در شبکه اجتماعی فیس‌بوک عضو هستند که ۳.۵ درصد از مجموع کاربران فیس بوک در آمریکا را تشکیل می‌دهند.

این در حالی است که به گفته فیس‌بوک عضویت کودکان زیر ۱۳ سال در این شبکه اجتماعی ممنوع است، زیرا طبق قانون حمایت از کودکان در فضای آن‌لاین (COPPA) سایت‌هایی که به کودکان خدمات می‌دهند باید خدمات ویژه‌ای در نظر بگیرند.

طبق این قانون سایت‌ها باید پیش از ثبت نام کودکان از والدین آنها مجوز دریافت کنند و فیس‌بوک مدعی است که این قانون شاملش نمی‌شود، زیرا ثبت نام کودکان زیر ۱۳ سال در این شبکه اجتماعی ممنوع است.



نويسنده : کیوان | تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» طنز/واکنش​ تلویزیون به انتقاد از پایان آبکی پایتخت2+خبر جدید از پایتخت3

 

طنز و کاریکاتور > طنز - با توجه به پایان آب بندی شده مجموعه طنز خوب و پرطرفدار «پایتخت 2» و همچنین برخی انتقادها به برخی حاشیه​های این قسمت، روابط عمومی بخش پاسخ دندان شکن صداوسیما با انتشار بیانیه​ای به همه انتقادها پاسخ داد.
 

به گزارش خبرنگار ما، مرکز روابط عمومی بخش پاسخ دندان شکن صداوسیما با ارسال نمابری به همه رسانه های داخلی و خارجی «انتقاد از سریال پایتخت» را نوعی کج سلیقگی و نادانی و همچنین حرکت در مسیر دشمن دانست. در این بیانیه آمده است: قسمت آخر پایتخت دو نماد حفاظت و حراست از آبهای خلیج همیشه فارس و همچنین نماد مهمان پذیری گرم مردم خونگرم قشم بود. ضمن اینکه حمایت از تولید ملی نیز در این قسمت با زیر آب رفتن یک خودروی ساخت خارج به خوبی نشان داده شد تا مردم سراغ جنس صادراتی نروند و ببینند عاقبت اطمینان به این لگن های خارجی که با یک قطره آب دیگر روشن نمی شود و نیاز به جرثقیل دارد، چیست. همچنین حفظ سنت های اصیل ایرانی با شنای نقی در بخش عمیق و خطرناک آب های خلیج همیشه فارس برای گرفتن گوشتکوب در کنار توجه به امانتداری ایرانیان نیز در این قسمت تعبیه شده بود. همچنین توجه ویژه به هویت ملی با نجات کارت ملی «نقی و ارسطو» از آب های خلیج فارس و حفظ از خیس شدگی نیز از دیگر وجوه فوق العاده قسمت آخر بود. در این اطلاعیه همچنین توجه ویژه این قسمت به موسیقی محلی از زبان بزرگترهای خانواده و سرمایه گذاری اقتصادی در قشم با نیم نگاهی به شعار سال نیز از دیگر نکات مثبت قسمت پایانی دانسته شده و از همه رسانه هایی که در نوروز از برنامه های صداوسیما تمجید کردند، تشکر شده و منتقدهای برنامه های امسال صداوسیما، آفتابه هایی برای آب ریختن به آسیاب دشمن معرفی شده اند که قصد ایجاد تشویش عمومی دارند. این نامه با جدول برخی دستاوردهای پایتخت 2 به پایان رسیده است. ضمن اینکه در این بیانیه میزان رضایت از این سریال 114 درصد و میزان رضایت از برنامه های نوروزی رسانه ملی 98 درصد عنوان شده که دو درصد باقی مانده به خاطر در سفر بودن مردم قابل اغماض اعلام شده است.
 

تاثیر پخش سریال پایتخت دو در ایام نوروز بر اساس نظرسنجی سازمانهای معتبر داخلی و خارجی تا 14 فروردین 92

کاهش 76 درصدی تماشای شبکههای ماهوارهای و افت شدید بی بی سی فارسی

سقوط سهام شرکت من و تو به خاطر هجوم آگهیهای بازرگانی برای پخش از رسانه ملی به خاطر این سریال

افزایش 23 درصدی دور انداختن دیش های ماهواره در خانواده های ایرانی

رشد 43 درصدی کانون گرم خانواده و توجه به پدربزرگ ها و موسیقی های محلی

تقویت 59 درصدی وحدت ملی به خاطر گنبد و گلدسته و آبگوشت جاافتاده

مرگ 22 درصدی شبکههای فارسی زبان ضد ایرانی به خاطر کمبود مخاطب داخلی

 

همچنین شنیده های خبرنگار ما حاکی است که مهندس ضرغامی عصر امروز در جمع خبرنگاران و در پاسخ به انتقادها در مورد پایان آبکی «پایتخت 2» گفت: آب نشانه روشنی است و ما با این پایان بندی نشان دادیم که سال 92 را با روشنی آغاز کردیم و امیدواریم سال روشنی داشته باشیم. وی همچنین از ساخت پایتخت 3 تا اول خرداد ماه همین امسال خبر داد و گفت: نود قسمتی «پایتخت3» را کلید زدیم و تا اول خرداد روی آنتن می رود. وی توضیح بیشتری درباره مضمون و محتوای این فصل از پایتخت ارائه نداد.

 

با تلاش خبرنگاران زبده و آبدیده ما، طرح تایید شده سریال نود قسمتی پایتخت 3 که در گروه فیلم و سریال شبکه اول تصویب شده، به دستمان افتاد که در ادامه آن را می خوانید:

در بندر عباس، و زمانی که کامیون ارسطو در حال خروج از پارکینگ است، پیرمردی از دریا به او پناه می برد و یک نقشه گنج به او می دهد که باید بر اساس آن از جنوب کشور تا شمال کشور همه استان ها را بروند و در جای مشخص شده هر استان کلید صندوق گنج را بردارند و به استان بعدی و بعدی و بعدی بروند. پیرمرد دریا همچنین یک نقشه بزرگ ایران را که با گچ و میل گرد طراحی و ساخته شده، بار کامیون ارسطو می کند و می گوید این نماد را در روز آخر و در میدان علی آباد نصب کنید.

خلاصه ارسطو به همراه خانواده نقی و دختر پیرمرد دریا که نگهبان نقشه و نقشه خوان مسیر است، سوار می شوند و به راه می افتند. دختر پیرمرد دریا، لعیا نام دارد و ارسطو در همان قسمت اول و بعد از خداحافظی از شعله خانم که برای پرواز به فرودگاه رفته، عاشق او می شود.

باقی طرح: کامیون ارسطو در هر استان سه روز و سه شب می چرخد و در هر قسمت 17 دقیقه موسیقی محلی آن استان پخش می شود و 14 دقیقه اهالی کامیون سوغاتی می خرند و خوشحال و خندان کمی بحث سیاسی می کنند و 23 دقیقه با مردم آن استان گپ می زنند و ...هر قسمت پر می شود. در این فصل از پایتخت، بابا پنجعلی هر 4 دقیقه یکبار می گوید: «بریم رای بدیم!»
براین اساس، این فصل از سریال پایتخت، ضمن گردشگری، افزایش وحدت ملی، تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات را نیز به مردم معرفی می کند.

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» خبر جدید

 ماجرای افسردگی خرم سلطان

خبرآنلاین: مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در سریال جنجالی حریم سلطان به دلیل بیماری روحی این سریال را رها کرده و به آلمان رفته است.

 العربیه نوشت،  این مطلب را دوست اوزرلی طی مصاحبه ای بیان کرده و در مورد شایعاتی که درباره وی در رسانه های ترکیه منتشر شده، گفته است: "آنچه که در مورد مریم نوشته و گفته می شود، به دور از انسانیت است. مریم دختری پول دوست نیست و واقعا بیمار میباشد. او سه ماه است که در سر سریال نیز ازهوش می رود و به همه هم گفته است که وضعیت روحی و روانی خوبی ندارد."

به گفته وی به نقل از پزشکان معالج اوزرلی، وی در حالت روانی شخصی که یک سال در زندان بوده است و یا کسی که از جنگ برگشته است، می باشد.

 

به گفته وی " مریم به دکترش گفته است که ٥ روز را سر سریال بوده، یک روز از تعطیلاتش را برای فیلمهای تبلیغاتی و مصاحبه ها و یک روز دیگرش را نیز برای حفظ کردن سناریو و نقشش در سریال صرف میکرد و در نهایت نیز خسته شد."

تهیه کننده سریال حریم سلطان نیز گفته است که دو گزینه پیش رو داریم، یا مریم بازخواهد گشت، و یا سریال را یک هفته قبل از موعد تمام خواهم کرد.

سناریست ها، از هم اکنون تصمیم گرفته اند تا بازیگری دیگری برای دوران سالخوردگی خرم سلطان بیابند. گفته میشود، این نقش را، واحیده گوردوم بازی خواهد کرد.

پخش سریال حریم سلطان در ترکیه سال گذشته با واکنشهای شدیدی مواجه شده بود. رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه به شدت از این سریال انتقاد کرده و آن را تحریف تاریخ ترکیه و مغایر با ارزشهای این کشور خوانده بود.

علاوه بر نمایندگان اسلام‌گرای وابسته به "حزب عدالت و توسعه" بسیاری از نیروهای ملی‌گرا نیز با پخش این سریال مخالف بودند،و گفته بودند که این سریال تصویری مخدوش از سلطان عثمانی ارائه داده است.

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» جملات طنز

 تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پامیشن چقد تمیز و مرتبن !

خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم…^_^

ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم

شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم! -_-

.

.

.

مرد : ناهار چی داریم ؟

زن : ماکارونی

مرد : نمی خورم دوست ندارم

زن : چطور شنبه و یک شنبه و دو شنبه

و سه شنبه و چهار شنبه و پنج شنبه خوردی دوست داشتی !؟

.

.

.

وقتی می خوای خانمی رو از کاری منع کنی

بهش بگو: «برای پوستت خوب نیست»

در ۹۹٫۷۳ درصد موارد جواب می ده !

.

.

.

مدرسه :

۲+۲=۴

تمرین خونه :

۴+۲*۸/۲

سوال امتحان

حمید ۵ سیب دارد ، او هفت دقیقه تا رسیدن قطار فرصت دارد

 جرم خورشید را محاسبه کنید !

.

.

.

این تروریستا که بمب می ذارن و بعد مسئولیتش رو می پذیرن

خیلی آدمای مسئولیت پذیرین !

به نظرم دخترا باید یه همچین آدمایی رو واسه زندگیشون انتخاب کنن!

.

.

.

قابل توجه اونایی که سر کلاس میگفتن کوووو تا آخر ترم :
الان رسیدیم به همون “کو
ووو” ، پیاده بشید و از مناظر لذت ببرید !!!

.

.

.

تو این روزا اگه دیدین یه دانشجو نشسته

یه نگاه به افق میکنه یه نگاه به گوشیش

باز یه نگاه میندازه به افق باز به گوشیش

بعد به افق خیره میشه بعد باز به گوشیش نگاه میکنه

بعد به افق خیره میشه و تو افق نیست و نابود میشه

بدونین داره با گوشیش معدلشو حساب میکنه

ببینه مشروط میشه یا نه !

.

.

.

خوبی سرما خوردگی اینه که

هر وقت انگشت میکنی تو دماغت دست پر برمیگردی  !

.

.

.

یه بارم دونفر یه گوشه خفتم کردن یکیشون چاقو گذاشت زیر گلوم

گفت هرچی پول داری بده منم پنج تومن بیشتر تو جیبم نبود

ینی اینقد خجالت کشیدم که نگو

میخاستم به یارو بگم شماره کارت بده بعدا کارت به کارت میکنم !

.

.

.

یکی از مواردی که من توی انجامش خیلی جدی ام

رعایت کردن سمت چپ و راست هدفونمه !

.

.

.

زندگی خانمها سه مرحله دارد

۱- کودکی

۲- جوانی

۳- چقدر خوب موندی  !

.

.

.

عاشق کارای Unknown Artist ــَـم.

مخصوصن آلبوم Unknown Album ــِـش !

.

.

.

از وقتی شوخی اختراع شد ، دیگه هیچ حرفی تودل کسی نموند !

.

.

.

من و برادرم سرما نمی خوریم اصلا

مامانم میگه برای اینکه وقتی بچه بودین ، از حمام که می اومدین

میذاشتمتون جلو پنکه خشک بشین حالا بدنتون مقاوم شده !

.

.

.

میدونستین بزرگترین ریسکی که یه پدر مادر میتونن موقع تولد دخترشون بکنن

اینه که اسمشو بذارن زیبا !

.

.

.

میگن آرامش یعنی هروقت قهر کنی ، مطمئن باشی کسی جاتو نمی گیره

ما که تا یه عشوه اومدیم طرف عروسی کرد رفت !

.

.

.

شازده کوچولو به روباه گفت : بیااااااااا

روباه اومد و گفت : ها چی میگی ؟

شازده کوچولو گفت : دوری کنیم از هـــــــــــم !

.

.

.

چیزی که تو فروشگاه ها رو وسایل نوشته:

لطفا دست نزنید

چیزی که من می خونم:

وقتی کسی حواسش نیست دست بزنید !



نويسنده : کیوان | تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» خنده دار

 

یکی از تفریحات دهه شصتیا و هفتادیا این بود که به یکی میگفتن پیشونیتو پاک کن و در همین حین چونشونو میخاروندن ، بعد اون یارو گیج میشد چونشو پاک میکرد !

.

.

.

آآآآقااااا … واسه شما این حالت پیش اومده ؟؟؟ عایا ؟ هل ؟ هذا ؟
تو خونه جلو آینه ای : اَاَه اَه چقد موهام زشت شده برم کوتاشون کنم !
تو آرایشگاه که میری جلو آینه : به به ، این دیگه کیه ؟ چه مدل موی قشنگی !!؟؟ اِاِ اینکه منم ؟

.

.

.

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟

.

.

.

چشمم دیگر آب نمی خوره ، لامصب رانی ام گرفتم نخورد …
به نظرتون ببرمش سینما باهام آشتی میکنه آیا ؟؟؟

.

.

.

این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه دیگه نه ؟
.

.

.

سیاست های غلط به این میگن :

سیاثط ، صیاصت ، ثیاصت ، سیاصط ، ثیاثت ، صیاست ، صیاثط …

.

.

.

آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند ؟ پا دارد ولی حرکت نمیکند ؟ بال دارد ولی پرواز نمیکند ؟ نوک دارد ولی غذا نمیخورد ؟
پرنده ی مرده‏ !‏‏!‏‏!‏‏

.

.

.

آشپزه اومده تو تلوزیون میگه میخوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهیه کنن !!!
حالا مواد اولیه ش چی بود ؟
گوشت بوقلمون دودی ، پنیر پیتزا ، نون تست ، سس فرانسوی و سایر مخلفات …

.

.

.

راهنمای علمی و عملی استفاده از نخ دندان :
آنقدر به کارتان ادامه دهید تا روی نخ خون مشاهده کنید ، این یعنی هیچ چیز اضافه ای بین دندان ها موجود نیست و شما دارید بــــــــــــــــــــــــــــــوق !

.

.

.

و خداوند انسانهایی را آفرید که به اشتباه فکر می کنن خیلی خوشمزه هستن و بدین سان اعصاب بشریت به فنا رهسپار گشت !

.

.

.

یارو مخاطب خاصش زنگ زده با گریه میگه پویا میخوان منو از تو جدا کنن ، داره واسم خواستگار میاد !
پویا نمیدونم قراره چی بشه ؟!
وااااای خدای من اگه جوابم مثبت باشه چی ؟ هیچوقت خودمو نمیبخشم !
من o_O
خواستگار ^_^
اسماعیل فلاح خبرنگار اعزامی صدا و سیما

.

.

.

یه سری گیگیلی ها هستن که وقتی از دماغت درشون میاری ، هرچقدر میمالیشون زیر میز کامپیوتر از دستت جدا نمیشن !
خواستم بگم اینارو اذیت نکنید ، اینا یه قهرمانن ، اینارو باید پا شد رفت شست …

.

.

.

ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍﻧﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ انتخابات ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺪونن !
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﻴﺮﻳﻨﻴﻪ …

.

.

.

موهامو میبندم ، میگن مثه دم خر شدی …
صاف میکنم ، میگن شکل دخترا شدی …
هیچکار نمیکنم ، همونجوری فرفری میمونه ،‌ میگن شکل گوسفند شدی …
رفتم کوتاه کردم ، همون آدما اومدن میگن موی بلند بهت بیشتر میاد !!!

.

.

.

نمیدونم چرا دخترای امروزی از سایز کله شون راضی نیستن !
حتما باید یه قابلمه یا زودپزی چیزی بزارن زیر روسریشون تا سرشون بشه اندازه گنبد امامزاده داود !

.

.

.

هروقت حوصله ندارم این همه صفحه رو ببندم و کامپیوترو خاموش کنم ، کلید سه راهـی رو از پایین با پام فشار میدم و خطاب به کامپیوتر میگم : فکر کن برق رفت !!!
والا !!! چه کاریه یه ساعت طولش میدین ؟؟؟

.

.

.

ارتباطات توی ایران اینجوریه که به طرف ایمیل میزنی بعد باید اس ام اس بفرستی “ایمیلتو چک کن” بعد باید زنگ بزنی بگی “اس ام اساتو چک کن” !

.

.

.

به لقمان گفتند با چی میای اینترنت ؟
گفت : با بی ادبان !

.

.

.

یه قسمت میتی کومان بود که یارو علامت مخصوص حاکم بزرگو پیازم حساب نکرد و میخواست بزنه پیرمرده رو بکشه که زدن کشتنش !
خیلی با خدا بیامرز حال کردم …
شادی روح پر فتوحش ۱دقیقه سکوت لطفا …

.

.

.

دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری ، بدان یک جا یک کرمی ریخته ای ، الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست ! قربون اون اعتماد به نفست برم !!! مردم که دیوانه نیستن !
اگر هم روزی ترکت کردن ، حالا نه که حتما لیاقتت رو نداشتن !!! ۲% احتمال بده آدم غیر قابل تحملی بودی !!! هان ؟ نظرت چیه ؟؟؟



نويسنده : کیوان | تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» درد

 اگه کثافت رو با خودکار معطر بنویسی هم چیزی از معناش کم نمیشه ! 

درست مثه آدمهای گندی که لباس و آرایش و موقعیت خوب دارن. . .


__________________________________________________________________________________


ساده نیست گذشتن از کسی که گذشته ات را ساخته . . .


________________________________________________________________________________


انصاف نیست دنیا انقدر کوچک باشد که ادم های تکراری را روزی هزار بار ببینی

و انقدر بزرگ باشد که کسی را که دلت میخواهدحتی یک بار هم نبینی


________________________________________________________________________________


خدایا ساده از گناهانم بگذر . . .

همانطور که ساده از ارزوهایم گذشتی . . .


________________________________________________________________________________


اولش شیرینه 

اولش عشق سرزده میاد تو دلت

اما...

اخرش تلخ

آخرش تموم هستی ات رو ازت میگیره تا از دلت دست برداره


_________________________________________________________________________________


گاهی عمر تلف میشود ؛

 

به پای یک احساس ….


_________________________________________________________________________________

بهار و این همه دلگیری ؟؟ 

کسی فصل ها را جا به جا نکرده ؟؟!


گاهی احساس تلف میشود ؛

به پای عمر !

و چه عذابی میکشد ،

کسی که هم عمرش تلف میشود ؛

هم احساسش ........


________________________________________________________

متــــــــاسفم… نه برای تو که دروغ برایــــت خـــود زندگیست… نه برای خودم که دروغ تنهـــا خط قرمز زندگیـــستــــ بـــرایم…. متاسفم که چرا مزه ے عشـــــــق را…. از دستـــــــــ تــــــو چشیــــدم….
 

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عاشقانه

 یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر...


همین که دستت رو آروم بگیره..... 

یه فشار کوچیک بده..... 

این یعنی من هستم تا آخرش..... 

همین کافیه....!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آب رفتند چشمانم از بس که شستم و همچنان نبودنت را میبینم. . ..

پس چه میگفتی سهراب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!
 

خسته ام از جنس قلابی آدمها...
 

دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،
 

حالم خوب است...
 

اما گذشته ام درد میکند!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


دلتنگ شده ها . . .

نمیدانم ...؟ شاید برای تو یا برای دیروزهایی که با تو بودم


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


تو که نباشی بهشت هم برود به جهنم . . .


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------




 

 

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» راست میگم

 

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» مطلب جالب با عکس

 انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده

430802_218355211589560_148843731874042_447233_251592440_n


 

میگن تو جهنم کبریتاش اینجوریه ! حساب کنید اجاق گاز را !

25688.aspx

جدیدترین آناتومی بدن انسان ! :)

376012_323785910985511_232443890119714_1085203_1409865921_n

با اعتماد به نفس ترین انسان در کهکشان راه شیری !

378673_247535701986659_160835973989966_602992_2142749593_n

نمیدونم کارخانه چی توز به روح اعتقاد داره یا نه !

381255_307654535933426_244057738959773_991491_700212954_n

وضعیت خیلی از ماها !

381521_211714515586963_148843731874042_432743_726294531_n

یکی نیست به این یارو بگه آخه نکبت ، وقتی بلد نیستی ، بیخود میکنی

با فوتوشاپ کار میکنی !

387918_10150454241127011_259441682010_8683877_2061172426_n

هی عمو ! اینقد تکون نخور دیگه عکس درست در نمیاد

389373_301683436530536_244057738959773_978111_1408448697_n

راست میگه خدایی وضعیت خیلیامون اینجوریه !

389395_313804355317000_232443890119714_1054736_707768887_n

شما هم از اینا دارین تو کلاستون !؟

390085_246838495390168_193541230719895_634665_2123571216_n

خدایی خیلی نازه ! :))

390904_205854906172924_148843731874042_420464_1261288619_n

اکبر عبدی ، وقتی مادربزگ میشود !

(خدایی همه مدل نقشی بهش میاد)

394782_327580333939402_232443890119714_1094774_2027987484_n

علت اصلی حادثه یازده سپتامبر مشخص شد !

398771_219676498118204_126637860755402_518803_990134191_n

قبول دارین تو زمستون همیشه اینجوری میشه !

399904_187891214643218_160280484070958_329097_2121141573_n

کاملا بدون شرح !

400042_346380028720758_185414491483980_1464979_761932734_n

تورو خدا تو رانندگی مواظب باشین  :)

(عکس از شیشه عقب یک اتومبیل)

400391_2566497649895_385485900_n

به صورت خیلی عجیبی واقعیت داره !

401145_308486912527930_121346557908634_901652_275473290_n

اینم از آزادی که خیلی ها دنبالشن !

401193_222044544553960_148843731874042_456526_860752544_n

 

 

آخرین تصویر از دنیا …

  409470_248922441844750_100001809870267_612440_1714536004_n

چیزی که عوض داره گله نداره !

417628_377231968959478_307465975936078_1752209_631968266_n

خیلی ها گرفتارشن !

420614_317959538245953_215464755162099_874604_923580514_n

بالاخره الگوی رونالدو مشخص شد !

420916_208245939270965_162222740539952_408162_1010315709_n

علت اصلی که حافظ مسجد نمیرفت !

423746_336300266403394_191523813_n

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» دلنوشته

 

دلنوشته هایی عمیق و تکان دهنده

سرگرمی,جملات زیبا, جملات عاشقانه, دل نوشته

 

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!

لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!

 

 

 

گـاهــﮯ نـدانـسـتـﮧ از یــک نـفـر بـتـﮯ درســت مــیـکـنـﮯ

آنــقـدر بـزرگ کـﮧ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـﮯ بـر نـمـﮯ آیـد

 

 

 

گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها

حسرت ها را می شمارم

و باختن ها

وصدای شکستن را

... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم

وکدام خواهش را نشنیدم

وبه کدام دلتنگی خندیدم

که چنین دلتنگــــــــــــــــم

 

 

 

مهربانيت را به دستي ببخش ؛ که مي داني با او خواهي ماند ....

وگرنه حسرتي مي گذاري بر دلي که دوستت دارد ... !!!

 

 

 

به "سگ" استخون بدی ..

دورت میگرده

واست دم تکون میده !!!

من به تو "دل " داده بودم ... لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!

 

 

 

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ...

 

 

 

گاهــی باید نباشــی ... تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه ...

؟! اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ....

 

 

 

دلم تنگ شده

براي وقتي كه مي گفتي :دلم واست تنگ شده

دلم تنگه..

براي بودنت

شايدم لبخند خودم

دلم براي همه چيز تنگ شده جز

نبودنت !

 

 

 

برای خیانت ،

هــــزار راه هــســــت اما هـیــچ کــــدام

به انـــدازه تــــظـــاهـــر

به دوست داشتن کــثـیــف نـیـســـت ...

 

 

 

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

آهای جماعت...

میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟

شما دقیقا چه رنگی هستید؟!

رمانتیک...

 

 

این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !

همین بس که :

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.

 

 

 

کلاغ جان!

قصه من به سر رسید...

سوار شو!

تو را هم تا خانه ات می رسانم...

 

 

 

همی گویی غمش را در دل نگهدار

نصیحت گو! نمی گویی دلت کو؟

 

 

به ما گذشت نیک و بد، اما تو روزگار

فکری به حال خویش کن، این روزگار نیست

 

 

 

به نسل های بعد بگویید ...

که نسل ما نه سر پیاز بود نه ته پیاز ...

نسل ما خود پیاز بود ...

که هر که ما رو دید گریه کرد

 

 

 

اﯾﻨﺠﺎ ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ...

ﻣﻬﺮﯾﻪ ﺍﺕ ﺁﺏ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﺪ!

ﻗﺎﺿﯽ ﺟﯿﺮﻩ ﺑﻨﺪﯼ ﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ!

آنچه نقد است فقط جان توست،ﮐﻪ ﻗﺴﻂ ﺑﻨﺪﯼ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ!!!

 

 

 

از دنیـــای ِ واقــعـی و نــامــردیــاش ! پنــــاه آوردیــــم بــه دنیــای ِ مـجــازی !

غــافـل از این کــه ، آســمون ، هـــمون آسـمونــه ...

 

 

 

سعی نکن متفاوت باشی!

فقط "خوب باش"

خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است...

 

 

 

کارمـــان به جایــی رســـیده که طـــوری بایـــد دلتنـــگ شـــویم

که به کســـی بـــرنخـــورد ..!!

 

 

 

وقتی داریم به یکی فکر میکنیم نیست کنارمون!

وقتی میاد کنارمون باشه

دیگه بهش فکر نمیکنیم!

آحرش نفهمیدم زمان چیو حل میکنه؟

 

 

 

از عذاب بی تو بودن،در سکوت خود خرابم

دوری از صورت ماهت،هر نفس میده عذابم

خاطرات با تو بودن شب و روز میاد بخوابم

اینه آخرین کلامم ،بخدا بی تو خرابم

 

 

 

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد...

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست...

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"

 

 

 

دلم تنگ است برای کسی که نمی داند...

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایم...

دور میمانم که نزدیک بماند...

 

 

 

حـقـیـقـت دارد !

کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی

تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه

بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت !

آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!!

 

 

 

وامانده ام که تا به کجا می توان گریخت,

از این همیشه ها که ندارند باورم ,

حال مرا نپرس که هنجارها مرا

مجبور می کنند بگویم که بهترم...

 

 

 

آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد .

شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش- دوست می دارد

حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد ،

چه قدر دوســتت دارد !

و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد !

 

 

 

بعضي زخــــم ها هســــــت كه هـــــــــر روز بــــايـــد روشونو باز كنــــي

و نـــــــــمـــــــــــــك بپـــــــــــاشــــــــــ ــــي ...

تــــــــا يــــــــــادت نـــــــــــــره كه ســــــــــــــراغ بعضـــــــــــي آدمـــــــــــــا

نبــــــــــــــــــــايـ ـــــــد رفـــــــــــت ، نــــــــــــــبـايـــد! ! !

 

 

 

می گوید: کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند ...

این روزها " دوستـــــت دارم " ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد !

و گونه کسی را سرخ نمیکند !

 

 

 

می گویـــــــــم : مشکل از دوست داشتن نیست مشکل از تکـــــــــرار است ! تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی!

یکی دیروز و یکی فردا .

 

 

 

انسان مجموعه ای از آنچه که دارد نیست؛

بلکه انسان مجموعه ای است از آنچه که هنوز ندارد، اما می تواند داشته باشد .

 

 

 

دوره، دوره آدم هایی ست که همخواب هم می شوند

ولی هرگز خواب هم را نمی بینند .

 

 

 

اگرمیخواهی محال ترین اتفاق زندگیت رخ بدهد

باور محال بودنش را عوض کن .

 

 

 

برنده می گوید مشکل است، اما ممکن

و بازنده می گوید ممکن است، اما مشکل .

 

 

 

زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست، همیشه باور داشته باش

لایق بهترین هایی .

 

 

زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد، مردن .

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» پست ثابت

 لطفا واسه مطالب نظر بدیدممنون...



نويسنده : کیوان | تاريخ : جمعه 10 خرداد 1398برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» ...

رابطه ها در دو حالت قشنگ میشن

اول: پیدا کردن شباهت ها

دوم: احترام گذاشتن به تفاوت ها

********************

چقدر خوبه بعضی از آدم ها بتونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری "از ســــــــادگی نیست" شاید دیگه اونقدر واست مهـم نیستن که روشون حساس باشی

********************

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فروختن دیوار غرور گدایی کنی، آن وقت اس که دیگر عشق نیست،صدقه است.

********************

لنگه های چوبی درب حیاطمان گرچه کهنه اند و جیر جیر می کنند، ولی خوش به حالشان که لنگه ی همند.

********************

میزان دوست داشتن آدم ها را از مقدار توجهشون به خودتون بفهمید، وگرنه حـــــرف را که همه میزنند.

********************

گاهی دلتنگ می شوم، دلتنگ تر از همه دلتنگ ها، گوشه ای می نشینم و می شمارم حسرت ها را و محاکمه می کنم وجدانم را، من کدام قلب را شکستم و کدام احساس را له کردم و کدام خواهش را نشنیدن و به کدام دلتنگی خندیدم که اینچنین دلتنگم...

********************

آنقدر مرا سرد کرد؛ از خودش... از عشق... که حالا به جای دلبستن؛ یخ بسته ام! آهای!!! روی احساسم پا نگذارید... "لیــــــــــــــــــــــــز" می خورید.!.

********************

آنقدر نیستی، که گاهی حس می کنم عشق زا نسیه به من داده ای. بی تابم، نقد می خواهمت

********************

شادی پروانه این است که هرچه تقلا کنی نمی توانی آن را شــــــــــکار کنی. باید آرام باشی تا روی شانه ات بنشیند. همیشه شانه هایت پُر پـــــــــروانه باد.

********************

به بـــــــــــهشت نمی روم اگر مــــــــــادرم آنجا نباشد.

********************

اگر دیدی دنیا برات مفهومی نداره، تحـــــــــــــــمل کن شاید خودت دنیای کسی باشی

********************

دیــــــــــــــــر آمدی کمی تـــــــــــغییر کرده ام برای شناهتنم را مچاله کن

********************

یک چشم من اندر غم دلدار  گریست چشم دیگرم حسود بود و نگریست چون روز وصال آمد، او را بستم گفتم نگریستی، نباید نگریست

********************

دنیــــــــــــــــــــــــــا..... چِرک نویسی بیش نیست

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» 10 نکته برای نفوذ در دل دختر مورد علاقه تان

 اکثر آقایون نمی دانند وقتی می خواهند به دختری نزدیک شوند چه باید بگویند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.
وقتی دختری که از او خوشتان می آید را می بینید، چه می کنید؟ می دوید و پنهان می شوید؟ از آن جمله های کلیشه ای تحویلش می دهید؟ یا با ترس همانجا می ایستید و نمی دانید که چه باید بگویید؟ اما بهترین چیزی که باید بگویید چیست؟
اکثر آقایون در نزدیک شدن به خانم ها بزرگترین اشتباهشان این است که بیش از اندازه فکر می کنند که چه باید بگویند. تصورشان این است که یک کلام جادویی وجود دارد که در همه موقعیت ها جواب می دهد. این کلام جادویی را تمرین کرده و وقتی به فرد مورد نظرشان تحویل می دهند انتظار دارند که آن خانم فوراً جذب آنها شود.
اما متاسفانه این روش به ندرت عمل می کند. چون معمولاً بیشتر حرفهایی که می زنید بی ربط است. در جلب توجه یک خانم کلید کار اعتماد به نفسی است که به او نشان میدهید.

در زیر به ۱۰ راه مطمئن برای برقراری ارتباط با خانم ها اشاره می کنیم:

۱) به محیط دقت کنید. درمورد چیزی که در محیط اطراف می بینید نظری بدهید. این روش مخصوصاً در فروشگاه و مغازه خیلی موثر است. مثلاً اگر او می خواهد یک ساندویچ مرغ سفارش دهد، از او بپرسید که ساندویچ مرغ های آن مغازه خوب هستند یا نه. نظرتان را فوری در آن موقعیت خاص ابراز کنید تا کاملاً طبیعی به نظر برسد. مهم نیست که کجا باشید، همیشه نکته جالبی برای نظر دادن وجود دارد.


۲) لبخند بزنید. اینکار به او نشان می دهد که اعتماد به نفس دارید و رفتاری دوستانه دارید. یک لبخند طبیعی نه تنها به خودتان احساس خوبی می بخشد، بلکه برقراری رابطه را برای فرد مقابل نیز راحت تر می کند.


۳) دست دست نکنید. اگر برای نزدیک شدن به او تامل کنید، نشان می دهد که اعتماد به نفس ندارید و او فوراً نظر منفی راجع به شما پیدا خواهد کرد. وقتی او را می بینید، بعد از مدت زمان کمی به سمت او بروید و به او نشان دهید که مردی هستید که می داند چه می خواهد و دنبال آن رامی گیرد.


۴) زبان بدن مثبت. اگر قوز کرده و سر رو به پایین به او نزدیک شوید، اطلاعات منفی درمورد خودتان به او منتقل خواهید کرد. پس صاف بایستید، شانه ها را عقب و سینه را جلوب دهید و محکم و البته ریلکس راه بروید.

مراجعه به ادامه ی مطلب


۵) نه خیلی سریع. اگر خیلی تند راه بروید، زنگ هشدار درونی او به صدا در خواهد آمد. سعی کنید آرام و عادی به او نزدیک شوید و این بهترین راه برای ایجاد حس راحتی در فرد مقابلتان است.


۶) ارتباط چشمی برقرار کنید. هیچوقت شما اولین کسی نباشید که ارتباط چشمی را وقتی نزدیک می شوید قطع کند. اگر چنین کاری بکنید، طرف مقابل تصور خواهد کرد از اینکه به او نزدیک شده اید احساس خوبی ندارید. وقتی از ارتباط چشمی قوی استفاده کنید، بیشتر به سمتتان کشیده خواهد شد. با تمرین در اینکار استاد خواهید شد.


۷) گوش دهید. حتماً به حرفهایی که می زند خوب گوش دهید. هیچوقت جواب او را قبل از اینکه خوب درموردش فکر کرده باشید به زبان نیاورید. خانم ها عاشق مردهایی هستند که به جزئیات حرفهای آنها هم خوب گوش می دهد.


۸بی قرار نباشید. لول خوردن و بیقرار بودن بعد از اینکه به فرد مورد نظرتان نزدیک شدید نشان می دهد که احساس راحتی نمی کنید. در اینصورت طرفتان هم چنین احساس پیدا می کند و بحث را ختم می کند. باید مراقب حرکاتتان باشید. حرکاتی انجام دهید که اعتماد به نفس و راحتی شما را به طرفتان مخابره کند نه ناراحتی و بی قراریتان را.


۹) تن صدایتان را ملایم کنید. تن صدایتان ابزار بسیاری قوی است. بهترین راه این است که با صدایی آرام و در ضمن شوخ به او نزدیک شوید. همچنین می توانید با صدایی جدی شروع کنید و بگویید “امیدوارم کمی از ساندویچ را برای من نگه داشته باشید” و با لبخندی در ادامه آن به او بفهمانید که شوخی می کرده اید. همراه با دوستانتان روی تن صدایتان تمرین کمید.


۱۰) با فاصله ازاو بایستید. مردهایی که موقع حرف زدن خیلی به سمت زن مورد نظرشان خم می شوند باعث می شوند که احساس ناراحتی به فرد مقابل دست بدهد. بهتر است کمی عقب تر بایستید و این باعث می شود نشان دهید که به حریم او احترام قائلید و از خودتان نیز مطمئن هستید.
رمز موفقیت در استفاده از این روش ها این است که تمرین کنید. این نکات را امتحان کنید و ببینید چه واکنشی دریافت می کنید. وقتی همه آنها را یکجا استفاده کنید مطمئن باشید که بهترین نتیجه عایدتان خواهد شد



نويسنده : کیوان | تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» طنز

کچل باشی، بری بالای شهر میگن مد روزه، بری مرکز شهر میگن سربازی، بری پایین شهر میگن زندانی بودی، این همه تفاوت توی شعاع 20 کیلومتر...!!! *********************** یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا؟؟؟ مگه تو امتحان نداری؟؟؟ *********************** میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست چیزی صادر نشده می توانید بیازارید...!!! *********************** تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و بعدش یه نگاه به من! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم...!!! *********************** جاتون خالی دیشب رفته بودم شهر بازی و فقط به یه نتیجه رسیدم: توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن...!!! *********************** تا حالا دقت کردی وقتی کباب با برنج میخوریم 90% حواسمون به اینه که هردوتاش باهم تموم شه..!!! *********************** تا حالا دقت کردین لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست ...!!! *********************** بابام اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه؟؟؟ میگم: نه چرا قطع باشه!؟ میگه: آخه دیدم داری درس میخونی...!!!



نويسنده : کیوان | تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» سال کبیسه


 

 کبیسه از ریشه کبس به معنی پرکردن چاه از خاک است. در گاه‌شماری، به مقدار زمانی که برای رفع نقصان سالهای عمومی از مقدار واقعی آن یا رفع نقصان سالهای خاص نسبت به سالهای دیگر، بر سال معینی می افزایند، کبیسه گفته می‌شود. سال کبیسه (فرانسه Bissixtile)سالی است که مقدار نقصان بر آن افزوده شده باشد.

 

 

گاه‌شماری‌های خورشیدی در سالهای عادی ۳۶۵روزه و در سالهای کبیسه ۳۶۶روزه می‌باشد. در گاه‌شمارهای مبتنی بر تقویم جلالی، مثل تقویم هجری خورشیدی و در 

 

تقویم گریگوری

، در هر سی‌و‌سه سال، معمولا هشت سال کبیسه وجود دارد (به ندرت در هر سی‌وسه سال هفت سال و به مراتب نادرتر نه سال کبیسه خواهد بود). در تقویم هجری خورشیدی پس از هر چهار یا پنج سال (در هر سی‌وسه سال در بیشتر موارد یک کبیسه پنج ساله و هفت کبیسه چهارساله می‌باشد) و در تقویم گریگوری پس از هر چهار یا هشت سال، یکسال کبیسه خواهد بود (در هر چهارقرن سه کبیسه هشت ساله و مابقی همه چهارساله وجود دارد). در تقویم‌های قمری، مثل 

 

 

 

تقویم هجری قمری

 

، طول سال‌های عادی ۳۵۴ روز و طول سال‌های کبیسه ۳۵۵ روز است. در این تقویم‌ها پس از هر دو یا سه سال یک بار سال کبیسه می‌شود. و در یکدورهٔ سی ساله، ۱۱ سال کبیسه وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[۱]

 

 

در برخی گاهشمارها، مثل 

 

تقویم عبری

، 

 

 

 

تقویم طبری

 

 و 

 

 

 

 

 

 

تقویم چینی

 

 

، طول سال‌های عادی ۱۲ ماه و طول سال‌های کبیسه ۱۳ ماه است.

 

 

 

برای تشخیص کبیسه بودن سالهای 

 

 

 

گاهشماری رسمی ایران

 

 شیوه یکنواختی وجود ندارد. برای سال‌های ۱۲۴۴ تا ۱۳۴۲، چنانچه باقی‌ماندهٔ حاصل تقسیم سال مورد نظر بر عدد ۳۳، یکی از اعداد ۱، ۵، ۹، ۱۳، ۱۷، ۲۲، ۲۶ و ۳۰ باشد، آن‌سال کبیسه است. و برای سالهای ۱۳۴۳ تا ۱۴۷۲ به‌جای ۱۷، باقی‌مانده ۱۸ ملاک خواهد بود. و برای دیگر سالها نیز به مراتب تفاوتهایی در اعداد هشتگانه فوق وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

[۲]

 به عنوان مثال سال ۱۳۸۷ سالی کبیسه است چراکه باقی‌ماندهٔ تقسیم ۱۳۸۷ بر عدد ۳۳ برابر عدد ۱ است.

 

 

تشخیص کبیسه بودن سالها

 

 

 

 

برای تشخیص این که سال میلادی مورد نظر کبیسه است، حداقل یکی از شرایط زیر باید برقرار باشد:

 

 

 

 

 

 

[۳]

 

 



۱) سال میلادی مورد نظر بر ۴ بخش‌پذیر باشد (باقی‌ماندهٔ تقسیم آن سال بر ۴ برابر ۰ باشد) و بر ۱۰۰ بخش‌پذیر نباشد(باقی‌ماندهٔ تقسیم آن بر ۱۰۰ برابر ۰ نباشد)

۲) سال میلادی مورد نظر بر ۴۰۰ بخش‌پذیر باشد

به عنوان مثال سال ۱۹۰۰ میلادی با این که بر ۴ بخش‌پذیر است سال کبیسه نیست (چون بر ۱۰۰ بخش‌پذیر است). سال ۲۰۰۰ میلادی سال کبیسه است (چون بر ۴۰۰ بخش‌پذیر است). سال ۲۰۰۴ میلادی سال کبیسه است (چون بر ۴ بخش‌پذیر است و بر ۱۰۰ بخش‌پذیر نیست).

 

 

 



نويسنده : کیوان | تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» آیا می دانید؟؟؟

1) یک سوسک حمام می‌تواند 9 روز بدون سر زندگی کند تا اینکه از گرسنگی بمیرد.


2) یک کوروکودیل نمی‌تواند زبانش را بیرون در بیاورد.

4) حلزون می‌تواند 3 سال بخوابد.

5) به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می‌ترسند تا از مرگ!

6)‌ اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ‌وقت تمام نخواهد شد.

7) خطوط هوایی آمریکا با کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال 1987 توانست 40000$ صرفه‌جویی کند.

8) ملت آمریکا بطور میانگین روزانه 73000 متر مربع پیتزا می‌خورند.

9) چشم‌های شترمرغ از مغزش بزرگتر است.

10)‌ بچه‌ها بدون کشکک زانو متولد میشوند. کشکک‌ها در سن 2 تا 6 سالگی ظاهر می‌شوند.

11) کوبیدن سر به دیوار 150 کالری در ساعت انرژی مصرف می‌کند.

12) پروانه‌ها با پاهایشان می‌چشند.

13) گربه‌‌ها می‌توانند بیش از یکصد صدا با حنجره خود تولید کنند در حالیکه سگ‌ها کمتر از 10 تا!

14) ادرار گربه زیر نور سیاه می‌درخشد.

15) تعداد چینی‌هایی که انگلیسی بلدند، از تعداد آمریکایی‌هایی که انگلیسی بلدند، بیشتر است!!

16) دوئل کردن در پاراگوئه آزاد است به شرطی که طرفین خون خود را بر گردن بگیرند.

17) فیل‌ها تنها حیواناتی هستند که نمی‌توانند بپرند.

18)‌ هر بار که یک تمبر را میلیسید 10/1 کالری انرژی مصرف می‌کنید.

19) فورییه 1865 تنها زمانی بود که ماه کامل نشد.

20) کوتاهترین جمله کامل در زبان انگلیسی I am است.

21) اگر عروسک باربی را زنده تصور کنید سایزش 33-23-39 و قدش 2 متر و 15 سانتی‌متر خواهد بود با گردنی 2 برابر بلندتر از یک انسان نرمال.

22) تمام خرسهای قطبی، چپ دست هستند.

23) اگر یک ماهی قرمز را در یک اتاق تاریک قرار دهید، کم کم رنگش سفید می‌شود.

24) اگر به صورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فریاد بزنید، انرژی صوتی لازم برای گرم کردن یک فنجان قهوه را تولید کرده‌اید.

25) در مصر باستان افراد روحانی تمام موهای بدن خود را می‌کندند حتی ابروها و موژه‌ها.

26) کوتاه‌ترین جنگ در تاریخ در سال 1896 بین زانزیبار و انگلستان رخ داد که 38 دقیقه طول کشید.

27) در 4000 سال گذشته هیچ حیوان جدیدی رام نشده است.

28) هیچ‌وقت نمیتوانی با چشمان باز عطسه کنی.

29) تعداد انسان‌هایی که به وسیله خر کشته می‌شوند، از انسان‌هایی که در سانحه هوایی می‌میرند بیشتر است.

30) چشم‌های ما از بدو تولد همین اندازه بوده‌اند، اما رشد دماغ و گوش ما هیچ‌وقت متوقف نمی‌شوند 

 


ادامه مطلب ...
نويسنده : کیوان | تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» 10مطلب کوتاه علمی

   

1-هر تكه كاغذ را نمیتوان بیش از 9 بار تا كرد.

2.در هرم خئوپوس در مصركه 2600 سال قبل از میلاد ساخته شده است به اندازه ای سنگ بكار رفته كه میتوان با ان دیواری اجری به ارتفاع 50 cmدر دور دنیا ساخت.

3.هر سال از 600/557/31ثانیه تشكیل شده است.

4.بزرگترین گل جهان فلوزیا نام دارد .

5.بیشترین ضربان قلب راقناریها با1000بار در دقیقه وكمترین را فیل با27 بار در دقیقه دارد.

6.اگر تمام رگهای خونی را در یك خط بگذاریم تقریبا 97000 كیلو متر میشود.

7.سرعت صوت در فولاد 14 بار سریعتر از سرعت ان در هواست.

8.وقتی مگس بر روی یك میله فولادی مینشیند میله فولادی به اندازه دو میلیونیم میلیمتر خم میشود.

9.نور خورشید فقط تا عمق 400متری اب دریا نفوذ میكند.

10.امریكا تا 50 میلیون سال دیگر دو نیم خواهد شد.

ادامه مطلب ...
نويسنده : کیوان | تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» طرز تهیه ی حلیم سلطان، نه حریم سلطان!

 

طرز تهیه ی حلیم سلطان ، نه حریم سلطان!

بهگر، تولید سریال های مفهومی و معناگرایی چون «حریم سلطان» به خوبی نشان می دهد برادران ما در کشورهای دوست و برادر و همسایه – ترکیه – تا چه اندازه به ذائقه مخاطب ایرانی نزدیک شده اند و چه راهکارهایی را برای جذب حداکثری که خواسته اصلی مسئولین کشور ترکیه است به کار می گیرند.

 

این سریال بنا به گفته راویان شیرین سخن برگرفته از دل تاریخ است که در این صورت باید تاریخ ترکیه را بالای سر قرار داد و به آن احترام فراوان گذاشت اما تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد در آن برهه از تاریخ بانوان عثمانی تا سایه پوشیده بودند و چیزی که شما در تصاویر موجود می بینید، خطای دید و یا سرابی بیش نیست.

 

 

 

 

مواد لازم:

 

- بانوان زیبا و به چشم خواهری درجه یک: ۵ عدد

- بانوان زیبا و به ناچار درجه دو: ۳۰ عدد

- بانوان زیبا و جهنم و ضرر درجه سه: ۶۰ عدد

- بانوان باری به هر جهت: ۱۲۰ عدد

- بانوان متعادل کننده: ۵ عدد

- بانوان متحرک: ۱۶ عدد

- بانوان ایستا: ۳۲۰ عدد

- بانوان فضول و خبرچین، در عین حال زیبا: به اندازه رفع نیاز مخاطب

- بانوی سیخ کننده موی سر: یک عدد

- سنبل خان: یک فقره

- سلطان مفت خور برای هضم بانوان: یک عدد

- وزیر اعظم: یک عدد مشکوک به خیانت

- مادر سلطان، حامی جمعیت هضم بانوان: یک عدد

- بانوبیار دربار: یک عدد

- مرد: به تعدادی که جلوی دست و پای بانوان را نگیرند.

- عاشق سینه چاک همسر سلطان که سرش به شدت می خارد: یک عدد

- حیاط خلوت: به گستردگی حرمسرا

 

 

رده سنی مخاطب:

 

- ۲ تا ۱۷۰ ساله … هر چه پیرتر، پی گیرتر

 

 

طرز تهیه:

 

۱- ابتدا تعدادی بانوی درجه سه را که انصافا سازمان استاندارد در حقشان کوتاهی کرده را توی فیلمنامه می ریزیم و به آن قسمت حرمسرا می گوییم. دوستان عزیز حتما حواسشان باشد که به این قسمت نمک اضافه نکنند و شورش را درنیاورند، هر کسی نمک بیشتری خواست سر سفره خودش اضافه می کند.

 

۲- بعد از یک ساعت که اینها را با سر و وضعی نامناسب – ولی باب طبع – خوب پخت دادیم، سلطان سلیمان را برای کاهش و متعادل کردن بار زیبایی فیلم پرت می کنیم توی متن، بقیه اش را خودش می داند چه کار کند.

 

نکته: دوستان گلم، عزیزهای درون منزل، خیلی حواسشان باشد این تعداد زن زیبا را همینطور بی هدف ول نکنند توی متن؛ رادیاتور ماشین باشد داغ می کند، آدمیزاد که جای خودش را دارد و جایزالخطا هم هست تازه!

 

۳- این قسمت را نمی شود نوشت اما شما که بچه نیستید، خودتان می دانید چی می خواهیم بگوییم.

 

۴- همسر سلطان که از نظر درجه کیفی با پارتی بازی در رده دوم قرار دارد را در گوشه ای از متن با کامیون خالی می کنیم و اگر فرصتی دست داد با همان کامیون از رویش رد می شویم اما متاسفانه در آن برهه زمانی که ایشان مادر شاهزاده است امکانش نیست. با همسر سلطان به ناچار می سوزیم و می سازیم.

 

۵- تا مخاطب از دستمان نپریده و شبکه را عوض نکرده، بانوان زیبا و به چشم خواهری درجه یک را بی محابا می ریزیم توی متن تا با تحت تاثیر قرار دادن مخاطب، مصرف شام ایرانی جماعت به شدت کاهش پیدا کند. آشپزان عزیز خواهشا در مصرف بانو حساسیت به خرج ندهند. مال پدرتان که نیست، سفره سلطان سلیمان است. تازه ابتدای سلطنتش هم به مردم ترکیه قول داده بود که بانوان را سر سفره های آنها بیاورد؛ چون آن زمان ها بانوان خیلی سخت راضی می شدند سر سفره بیایند و بیشتر توی آشپزخانه بودند با آن حالشان.

 

۶- شاید کافی به نظر برسد اما تا اینجای کار این سریال تنها برای آقایان جذابیت داارد که در انتخاب شبکه متاسفانه صاحب رأی و نظر نیستند. محققان ترک تبار برای راضی نگه داشتن بانوان که استثنائا پیرو آن رضایت آقایان نیز حاصل می شود به این نتیجه رسیدند که باید دو زن – ترجیحا هوو – به جان یکدیگر بیفتند و از خجالت هم دربیایند. کلا خانم ها چون با اینجور درگیری ها همذات پنداری می کنند و به یاد منازعات خانوادگی با جاری و ماخدر شوهر و خواهر شوهر می افتند، به شدت به سریال فوق علاقه مند می شوند و هر یک بنا به خصوصیات اخلاقی که دارند به یکی از طرفین درگیری علاقه مند می شوند.

 

۷- بانوان دیگری که قبل از شروع برنامه خوب ورز داده شدند را برای اضافه شدن به درگیری و مورد توجه قرار گرفتن سلطان به آرامی وارد قصه می کنیم.

 

۸- کوفتش بشود ما که راضی نیستیم.

 

۹- برای جلوگیری از عوض شدن ناگهانی ذائقه بانون و تعویق کانال و ترجیح دادن تماشای رقابت فوتبال بین اینتراخت فرانکفورت با راپیدوین اتریش، موقتا مقداری از بحث اصلی دور می شویم و مقادیری جنگ و خونریزی به متن اضافه می کنیم. حتما حواستان باشد در خلال پخش این جنگ ها به هیچ عنوان از بحث شیرین درگیری در حرمسرا و گیس و گیس کشی غافل نمی شویم، بلکه فقط خودمان را می زنیم به غفلت تا کار خوب از آب دربیاید.

 

۱۰- در قابلمه را می بندیم و آن را به مدت نیم ساعت در مایکروفر قرار می دهیم.

 

۱۱- سریال ما آمده ست و امیدواریم توفیقی نصیبتان شود که بدون حضور خانواده موفق به تماشای آن بشوید. اسپانسرهای این سریال بابت تماشای آن از شما تشکر می کنند.

نظر یادت نره


ادامه مطلب ...
نويسنده : کیوان | تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» میدومی کن کیم؟؟؟؟


یــه بـار هـم مـاشـیـن و بـرداشـتـیـم و بــا بـچـه هـا رفـتـیـم بـیـرون….
حـالا صـدای ضـبـط تـا آخـر زیـاد هـمـه هـم داشـتـیـم مـی رقـصـیـدیـم تـو مـاشـیـن,خـلاصـه یـهـو یــه افـسـرِ جـلـومـون رو گـرفـت گـفـت بـزن بـغـل…
مـنـم به بـچـه هـا گـفـتـم ادای ایـن بـچـه بـاحـالا و بـا مـعـرفـتـها رو در بـیـاریـن بـیـخیال شـه جـریـمـه نـکـنـه 
خـلاصـه پـلـیـسـه گـفـت ایـن چـه وضـع رانـنـدگـیـه؟ 
مـاشـیـن بـایـد بـخـوابـه پـارکیـنـگ!!!
یــهـو مـنـم کـف و تـف قـاطـی کـردم گـفـتـم مـیـدونـی مـن کـیـم؟؟؟ 
اصـلا حـواسـت هـسـت بـا کـی داری حـرف مـیزنـی؟
بـگـم کـیـم ؟؟؟
بــــــگـــــم؟؟؟
رفیـقام هـم اومـدن جـلـو دهـنـمـو گـرفـتـن گـفـتـن بـیـخـیـال نـگـو بـهـش گـنـاه داره اخــراج مـیـشه….
افـسـره هـم رنـگشـو بــاخـت و آب دهـن قـورت داد گـفـت: نـه نـمـیـدونـم, بـبـخـشـیـد شـمـا کـی هــسـتـیـن؟؟؟
مـنـم بـا یـه صـدای خـسـتـه بـش گـفـتـم: 
مــن یــه پــرنــدم ,آرزو دارم تـــو بــاغــم بــاشــی…مــن یــه خــونــه ی سـرد و تــاریــکــم…
(بـچـه هـا هـم دس مـیـزدن)
هـیـچـی دیـگ هـمـگـی دور هــم بـا افـسـره کـلـی خـنـدیـدیـم و گـفـت بـاهـاتـون کـلـی حـال کـردم بـچـه هـای بـاحـالـی هـسـتـیـن
آخـر سـر هـم ۵۰ تـومـن جـریـمـه شـدیـم و مـاشـیـن هـم رفـت پـارکـیـنـگ و بــانـدهـاش هـم بـاز کـرد و خــودمـون هـم بـردن تست اعـتـیـاد دادیـم و هــمـه چــی بـه خـیـر و خـوشـی تـمـوم شـد!!!

نظر یادت نره


ادامه مطلب ...
نويسنده : کیوان | تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب